Τρόποι Αποστολής & Χρέωσης

Παραδόσεις προϊόντων όπου αναγράφεται ότι έχουν ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ:

  • Τα δωρεάν μεταφορικά για βαρέα & ογκώδη προϊόντα ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΕΣ & ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ! Στην περίπτωση αυτή το κόστος αποστολής συμφωνείται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας & συνεννόησης με το κατάστημα.
  • Τα δωρεάν μεταφορικά -όπου αναγράφονται- ισχύουν μόνο για αγορά ενός προϊόντος (1 τεμάχιο) ανά παραγγελία. Σε περίπτωση αγοράς 2 ή περισσότερων προϊόντων υπάρχει χρέωση μεταφορικών η οποία συμφωνείται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας & συνεννόησης με το κατάστημα.

Παραδόσεις προΐόντων στην υπόλοιπη ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα ή δυσπρόσιτες περιοχές :

Βαρέα ή ογκώδη προΐόντα όπως ψυγεία,πλυντήρια,κουζίνες κ.λ.π. στην υπόλοιπη ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα τα  έξοδα αποστολής συμφωνούνται αποκλειστικά και μόνο  κατόπιν τηλεφωνικής συνεννοήσεως με το κατάστημα ανεξάρτητα του ποσού μεταφορικών όπου αναφέρεται στην παραγγελία.

Οι παραγγελίες γίνονται δεκτές εφόσον υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα και εκτελούνται στο χρονικό διάστημα 3-5 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τον τόπο παράδοσης .

Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας ισχύουν μόνο για αγορές μέσω διαδυκτίου , και μόνο για όσα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει να αγοράσει κάποιο προϊόν από το φυσικό μας κατάστημα, ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας αλλά η εκάστοτε εμπορική πολιτική του καταστήματος.

Σε περίπτωση τέλος που ο πελάτης θέλει να παραλάβει κάποιο προϊόν στην τιμή που αναγράφει η ιστοσελίδα μας από το φυσικό μας κατάστημα, θα πρέπει υποχρεωτικά πριν έρθει στο κατάστημα να προχωρήσει σε ηλεκτρονική παραγγελία και να επιλέξει στη φόρμα αγορών “Παραλαβή ιδίου από το κατάστημα Θεσσαλονίκης”. Τηλεφωνικές & προφορικές παραγγελίες δεν γίνονται δεκτές σε περίπτωση παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα, παρά μόνο οι ηλεκτρονικές μέσω της ιστοσελίδας μας.

Οι τιμές στην ιστοσελίδα του καταστήματος ισχύουν μόνο για αγορές μετρητοίς.

Σε προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημά μας και πρέπει να παραγγελθούν από τις επίσημες αντιπροσωπείες, ενδεχομένως να σας ζητηθεί κάποια προκαταβολή.

Είδη προσωπικής υγιεινής (π.χ. ισιωτικές, κοπτικές, κουρευτικές, οδοντόβουρτσες κτλ…) που έχουν ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ η επιστροφή τους, για λόγους υγιεινής.

Για τις τιμές αγορών από το Φυσικό μας Κατάστημα , παρακαλώ καλέστε μας.

Πριν την παράδοση/αποστολή των προϊόντων η ΕΤΑΙΡΙΑ επικοινωνεί με τον πελάτη μέσω τηλεφώνου, email ή fax για την επιβεβαίωση των στοιχείων του, του τόπου και του χρόνου παράδοσης, αλλά και για την παροχή διευκρινήσεων όπου χρειάζεται. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει η ανωτέρω επικοινωνία με τον πελάτη, τα προϊόντα δεν αποστέλλονται.

Τα προϊόντα αποστέλλονται με τις εργοστασιακές τους συσκευασίες , εκτός εάν λόγω ευαισθησίας χρειάζεται επιπλέον συσκευασία , πάντα κατά περίπτωση.

Τα προϊόντα πριν φύγουν από το χώρο του καταστήματος ανοίγονται , ελέγχονται , επανασυσκευάζονται και τοποθετείται στο εξωτερικό της συσκευασίας τους ένδειξη ότι το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε τη σωστή και ασφαλή αποστολή του προϊόντος στους πελάτες μας , προς αποφυγή τυχόν προβλημάτων. Στην περίπτωση που παραλάβει ο πελάτης το προϊόν , το ανοίξει και διαπιστώσει πως είναι σπασμένο ή χτυπημένο , πρέπει να επικοινωνήσει ΑΜΕΣΑ με το κατάστημα ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την αλλαγή του. Εάν ο πελάτης καθυστερήσει έστω και μία ημέρα να ενημερώσει για την κατάσταση του προϊόντος , δεν γίνεται δεκτή ΚΑΜΙΑ αλλαγή.

Στη περίπτωση που η αγορά του προϊόντος γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας , κατά την παράδοσή του στο χώρο του πελάτη , ο τελευταίος οφείλει να επιδείξει την αστυνομική του ταυτότητα αλλά και την πιστωτική του κάρτα ώστε να γίνει ταυτοποίηση στοιχείων. Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν δεν θα παραδίδεται και τα έξοδα μεταφοράς από και πρός το χώρο του πελάτη , θα επιβαρύνουν τον τελευταίο.

 

Παραδόσεις προϊόντων εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης:

  • Οι παραδόσεις εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης είναι δωρεάν όταν το σύνολο της παραγγελίας είναι 80,00€ και πάνω. Τα προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση του πελάτη έως τις 14:00 μ.μ. Ο χρόνος παράδοσης είναι από 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες, αρχίζοντας από την επομένη της παραλαβής της παραγγελίας. Στην περίπτωση που ο πελάτης θέλει να παραδοθεί το προϊόν που ζήτησε μετά τις 14:00 ή/και εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, υπάρχει χρέωση μεταφορικών η οποία συμφωνείται κατόπιν επικοινωνίας & συνεννόησης με το κατάστημα. Για τις ογκώδης συσκευές (πλυντήρια, ψυγεία, κουζίνες κτλ…) το κόστος αποστολής είναι δωρεάν ΜΟΝΟ στην περίπτωση που υπάρχει εξασφαλισμένο parking για το φορτηγό της εταιρίας μας  ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ . Σε περίπτωση παράδοσης προϊόντων με μικρό όγκο,το προϊόν παραδίδεται δωρεάν ΕΦΟΣΟΝ υπάρχει από τον πελάτη εξασφαλισμένος χώρος στάθμευσης και  δεχθεί ο τελευταίος να κατέβει στο πεζοδρόμιο για την παραλαβή του προϊόντος. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (όπως  ανυπαρξία ανελκυστήρα,σκάλες επί της εισόδου και άλλοι παρεμφερής λόγοι) υπάρχει χρέωση, η οποία συμφωνείτε κατόπιν επικοινωνίας & συνεννόησης με το κατάστημα.
  • Στην περίπτωση πληρωμής των προϊόντων κατά την παράδοση, το κόστος της αντικαταβολής είναι: 2,00 €.

 

Αποστολές προϊόντων ΕΚΤΟΣ Ελλάδας:

  • Σε περίπτωση αποστολής προϊόντων εκτός Ελλάδας (π.χ. Κύπρο, Βουλγαρία κτλ…), ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ τα κοστολόγια αποστολής που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας. Το δέμα πρώτα ζυγίζεται και κατόπιν ενημερώνουμε μέσω e-mail τον πελάτη για το συνολικό κόστος αποστολής.
  • Για να αποσταλεί ένα προϊόν εκτός Ελλάδας, πρέπει πρώτα ο πελάτης να προκαταβάλει σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας μας το σύνολο του ποσού (αξία προϊόντος + μεταφορικά) ή να πληρώσει μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. Μόνο τότε η Εταιρία μας προχωρά στην αποστολή του προϊόντος.
  •  Για αποστολές εκτός Ελλάδας δεν χρησιμοποιούμε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής, αλλά μόνο την τραπεζική κατάθεση, χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.

 

Η παραλαβή των προϊόντων της ΕΤΑΙΡΙΑΣ πραγματοποιείται με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Παραλαβή του πελάτη από τα καταστήματα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
  • Για τον Νομό Θεσσαλονίκης -και πάντα μετά από συνεννόηση με τον πελάτη- με μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται σε μεγαλύτερο βαθμό η ορθή παράδοση και ο έλεγχος των προϊόντων. Για τους νομούς που συνορεύουν με τον Νομό Θεσσαλονίκης υπάρχει η δυνατότητα αποστολής και παράδοσης των προϊόντων με μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας , έπειτα από συνεννόηση με τον πελάτη.
  • Για την υπόλοιπη Ελλάδα με αναγνωρισμένη από την ΕΤΑΙΡΙΑ μεταφορική εταιρία ή ταχυμεταφορική.
  • Με όποιο άλλο μεταφορικό μέσο απαιτηθεί από τον πελάτη απαλλασσόμενη όμως η ΕΤΑΙΡΙΑ από κάθε βλάβη που θα υποστεί το προϊόν κατά τη μεταφορά.
  • Τα προϊόντα που αποστέλονται μέσω συμβεβλημένων μεταφορικών εταιριών , παραλαμβάνονται από τον πελάτη: α) Στο χώρο της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας , β) Στην είσοδο της οικίας του πελάτη , κατόπιν συννενόησης με την μεταφορική εταιρία.

Η ελάχιστη χρέωση μεταφορικών είναι 3,00 €. Για παραδόσεις εντός αλλά και εκτός Θεσσαλονίκης, είναι απαραίτητη η επικοινωνία και συνεννόηση με το κατάστημα.

Επίσης ο πελάτης μπορεί να τροποποιήσει τις ημερομηνίες παράδοσης και πάντα σε συνεννόηση με την ΕΤΑΙΡΙΑ στις κάτωθι περιπτώσεις:

  1. Εάν επιθυμεί γρηγορότερη από τον προαναφερθέντα χρόνο, και εφόσον υπάρχει απόθεμα με την ανάλογη επιπλέον χρέωση.
  2. Εάν επιθυμεί το προϊόν να παραδοθεί μέχρι 30 ημέρες κρατείται προς φύλαξη στις αποθήκες της εταιρίας . Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να έχει εξοφληθεί 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες πριν την συμφωνηθείσα ημερομηνία παράδοσης. Απαραίτητη προϋπόθεση με την παραγγελία του/των προϊόντων , είναι η προκαταβολή του/των 30% της συνολικής αξίας του/των προϊόντων.
  3. Όλα τα προϊόντα ελέγχονται πριν από την παράδοση ή στο τόπο παράδοσης όταν μεταφέρονται από δικά μας μεταφορικά μέσα στο Νομό Θεσσαλονίκης. Ο έλεγχος αφορά την εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση του προϊόντος π.χ. χτυπήματα, βαθουλώματα, εκδορές, κρύσταλλα οθόνης κλπ, ενώ για την σωστή λειτουργία του προϊόντος ευθύνεται αποκλειστικά η αντιπρόσωπος προμηθεύτρια εταιρία που προμήθευσε το προϊόν στην ΕΤΑΙΡΙΑ και ισχύει η εγγύηση αυτής με τους όρους που αναγράφονται.

Σε καμία περίπτωση η ΕΤΑΙΡΙΑ δε φέρει ευθύνη για την μη σωστή λειτουργία του προϊόντος, παρόλα αυτά και εντελώς δωρεάν η δύναται να επέμβει και να μεσολαβήσει για την διεκπεραίωση και αποκατάσταση της μη καλής λειτουργίας του προϊόντος μεταξύ του πελάτη και της αντιπροσώπου εταιρίας.

Επίσης για τον Νομό Θεσσαλονίκης η ΕΤΑΙΡΙΑ μπορεί να παρέχει συμπληρωματικές υπηρεσίες μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, όπως εγκατάσταση επί τοίχου TV – Σύνδεση με άλλες πηγές ήχου και εικόνας – Τοποθέτηση απορροφητήρα ή τοποθέτηση κουζίνας κλπ.

Οι υπηρεσίες αυτές είναι αποκλειστικά στην ευχέρεια της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και μόνο και πραγματοποιούνται μετά από επικοινωνία με τον πελάτη με τα προαναφερθέντα μέσα. Οι δε χρεώσεις επίσης καθορίζονται πριν την παράδοση με τα δύο μέρη (ΕΤΑΙΡΙΑ και πελάτης)

Στην περίπτωση αυτή οι προαναφερθέντες χρόνοι παράδοσης μπορούν να αλλάξουν αν επηρεάζονται από το φόρτο εργασίας της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και αυτό πάλι συμφωνείται με τα συμβαλλόμενα μέρη (εξαιρούνται διάφορες συγκυρίες, απεργίες, φυσικά καιρικά φαινόμενα και απρόβλεπτες καταστάσεις σχετικά με το χρόνο παράδοσης)

(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ)

 

 

After Sales Service & Υποστήριξη:

Οι εγγυήσεις των προϊόντων δίδονται αποκλειστικά και μόνο από τις επίσημες ελληνικές αντιπροσωπείες και όχι από το κατάστημά μας. Σε περίπτωση οποιασδήποτε φυσιολογικής βλάβης απευθύνεστε στα επίσημα κέντρα service των εταιριών.

Υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης παρέχεται ΜΟΝΟ για τους πελάτες που διαμένουν εντός της πόλης της Θεσσαλονίκης και ΜΟΝΟ για όσους έχουν αγοράσει τα προϊόντα τους στις τιμές του φυσικού μας καταστήματος. Η υποστήριξη αυτή αφορά μόνο συσκευές μικρού όγκου (μικροσυσκευές , τηλεοράσεις κτλ…). Συγκεκριμένα , ο πελάτης παραδίδει τη συσκευή του στο κατάστημά μας μαζί με την απόδειξη αγοράς (ή φωτοτυπία αυτής) και εμείς εκτελούμε δύο δρομολόγια πρός & από το επίσημο service (μόνο εφόσον βρίσκεται εντός Θεσσαλονίκης) της εκάστοτε εταιρίας (για να παραδώσουμε τη συσκευή & για να την παραλάβουμε όταν έχει επισκευαστεί) χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Στη συνέχεια ενημερώνουμε τον πελάτη , ο οποίος παραλαμβάνει το επισκευασμένο προϊόν από το χώρο του καταστήματος.

Για συσκευές μεγάλου όγκου (ψυγεία , πλυντήρια κτλ…) απευθύνεστε στα επίσημα κέντρα service των εταιριών.